onsdag, januar 24, 2007

Syg, syg, syg.......

Lige nu er jeg fuc... syg - kunne ikke tåle at tage til Århus en enkelt dag - jeg har godt nok hørt om at de bliver dårlige når de besøger djævleøen, men var ikke klar over at det modsatte kunne være tilfældet.

Ligger i sengen og har ondt af mig selv - som den eneste! Mit livs lys ignorerer mig totalt - er der ikke noget med at jo større man er, jo mere utåelig bliver man i kvinders øjne når man bliver syg ? - jeg mener selv at jeg er ganske rimelig, men den opfattelse deles vist ikke af fruen i huset!

Jeg har fået et DVD sæt med gamle danske krimiserier - "Ka' de li'østers?", "Smuglerne" og "Strandvaskeren" - af min nabo. De holder nu ganske godt i forhold til Rejseholdet og Forbrydelsen. De har lige fundet Lars Lunøe i fryseren i "..østers?" - mand hvor blev jeg bange, da jeg så den som dreng i tresserne. Det er ganske rart at ligge under dynen og lade sig rive med af sort-hvid filmet teater - hvis nu bare fruen ville bringe mig lidt mælk og kager, så.....