mandag, maj 01, 2006

Første bidrag

Jeg ved ikke om denne blog vil føre nogen vegne, men nu prøver jeg da i det mindste. Min hensigt er at dele mine arbejds oplevelser (i den grad jeg kan) og mine private betragtninger med hvem der måtte være interesserede.

Jeg forventer at snakke nørdet om hvad der lige nu interesserer mig i forbindelse med LAN, datacentre, trådløse netværk etc., men også at vende emner fra privatsfæren som teenage børn, ferie, film, musik, work-life balance (!) og andet af interesse.

Lige nu er jeg på jagt efter en god sommerferieoplevelse for familien - højt på min agenda står en flodbådstur i Frankrig, men vi skal afsted i midten af juli, så jeg forventer det bliver hedt - jeg ved ikke rigtig om det er godt eller dårligt på en flodbåd!

Jeg har fået et par kataloger fra relevante bureau'er i Danmark (Fransk Ferieformidling, Odense), men mangler lige killerstedet og de rigtige anbefalinger.

Onsdag 3/5 skal jeg til Todd Snider koncert i Vega - jeg glæder mig umådeligt, da det er første gang jeg skal opleve ham live. Jeg har fulgt manden i mange år, da jeg er vild med hans stærkt humoristiske tekster og uforlignelige måde at fortælle historier - både i sangene, men også mellem numrene live.

Igen en koncert - 19/5 i Pumpehuset med Baby Woodrose - garagerock for fuld udblæsning. Jeg er fuldstændig vild med Uffe's vræl og syreguitar, og den meget fine single de lavede med Peter Belli - nyt liv til en gammel rocker. Det bliver en stor aften.

De næste par dage (2-3/5) er jeg i Amsterdam - websites er scannet for gode oplevelser, men der er ikke rigtig nogen koncerter - det bliver nok noget med at nyde foråret langs kanalerne tirsdag aften - også OK :-)

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hej Mikkel
Har lige fundet et par hjemmesider med bådudlejning på de franske floder, god fornøjelse

http://www.anjou-navigation.fr/GB/index.php

http://www.maine-anjou-rivieres.com/uk_version/index.html

KH
Peder

søndag, maj 14, 2006  

Send en kommentar

<< Home